sobota 18. července 2015

JAPAN TRIP: FREE TIME & PAINTING

Volný čas. něco po čem každý wwoofer bezmezně touží. Má ho jen pár hodin denně, kam musí nacpat to, co vlastně v japonsku chtěl dělat, spánek, odpočinek, odepisování rodině že je stále naživu a pracovat. Na nějaký podředný věci jako učení, programování a uklízení vlastního pokoje není čas.

Svůj volný čas využívám naplno. Tedy když zrovna nechrčí proudy vody z přeplněných okapů co nestíhají. Chodím na procházky, kupuju si dobroty (abych tu nepošla hlady z rýže s rýží), usmívám se na místní a poslouchám hudbu. Nebo poslouchám ticho.

Dnes jsem vyrazila k jezeru. Prý druhé, větší, hluboké až 80m je tak čisté, že jde vidět do 50m. Wau. To já po 40m chůze (mamjíc 2h na procházku) zakempila na nejbližším břehu a malovala. Předevčírem jsem si koupila s nadšením další waterbrush. Ukázalo se, že je to ten samý princip, ale je to již předpřipraveno a je v ní tuš. Takže štětec na kaligrafii. Hm. Super! Nemusím s sebou tahat už vůbec nic krom papíru, waterbrushe s čistou vodou a tušobrushe s tuší :) Vyzkoušela jsem zatím 2x a líbí se mi to.
Omachi, ze zahrady

Omachi, jezero

Matsumoto, hrad

Omachi, rýžové pole

Sen o světluškách

Omachi, farma

2 komentáře:

  1. První dva jsou naprosto úžasné *_* Další jsou také pěkné, ale ty první mě nadchly. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Ty první 2 jsou nejnovější. Už sem si trochu zvykla na maličký formát A5, na waterbrushe i na navrácení po 2 letech u grafického tabletu k akvarelu :) Taky zároveň použití jen jedné barvy je osvobozující i svazující zároveň. Tak uvidím co bude dál :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :)