pátek 3. července 2015

JAPAN TRIP: AQUARELL

Jak jsem nastiňovala v přechozích článcích - maluji kdy to jen jde. Třeba dnes jsem po práci vyrazila do města vyzbrojená mapou, pár radami kam jít či nejít, moleskine s pevnějším papírem, akvarelkami, tužkou a waterbrushem.

Doufala jsem v pěkné počasí a v to, že se neztratím. Vše se splnilo, nakoupila jsem pár dárečků a pak se vracela směrem k farmě. Cestou jsem se zastavila podívat se do supermarketu na ceny všemožného jídla a tak. Skoro jak v Česku. Jen sýry a ovoce fakt drahý. Taky brambory... Za asi 5ks brambor chtěli něco kolem stovky. Mě málem omylo (v Česku ve sklěpě máme poklad!).

Co jsem ale nečekala, že mě každý, každý bude zdravit. To že se na mě všichni dívají jsem už nějak pobrala, ale i zdraví? Oukej.

Následně jsem byla za divnou ještě víc, když jsem vytáhla foťák a sem tam něco fotila. Úplný vrchol bylo, když jsem si sedla u cesty na patník a malovala křižovatku. Auta se málem vybourali... Achjo.

Novinka dne - jsem tady na farmě první středoevropan (žádný Čech, Slovák, Polák, Maďar tu ještě nebyl). Takže byli rádi, že mě tu maj. Ale dnes přišla žádost o airbnb dvou čechů. Přijedou na dva dny za dva týdny. Uvídíme jestli rodina vydrží udržet tajemství, že sem taky Čech... :D

A teď konečně obrázky! První je dnešní křižovatka, pak lucerny nedávného minifestivalu, okolní hory, navštívený chrám v Hakubě a poslendní rychlostudie strom co mám za oknem pokoje ^^.







1 komentář:

  1. Lucerny vypadají moc dobře! ^^
    Můžeš napostovat i nějaké fotky z těch tvých nakupovacích tour. Nebo prostě čehokoli :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)