pondělí 22. června 2015

TWO DAYS BEFORE DEPARTURE

Přišel mi email od hostitelské rodiny že by moc prosili o pivo. Že České pivo je skvělé, a že se na mne moc těší. Yes. České pivo forever. V Tescu jsem tedy přepečlivě vybírala a nakonec sáhla po 3 plechovkách různých českých značek (ne, Starobrno fakticky ne). Nevím kam všechny ty věci dám. A jak to s sebou potáhnu v kufru na kolečkách a velké tašce (ha! můžu mít dva kufry!).

Dívala jsem se na svou trasu z Tokia na venkov. Hm. Tady mám najít nějakou zastávku č. 5, tady zase najít malé nádraží... Jak to tak vidim, tak budu tisknout mapy. Taky zážitek očekávám s voláním z budky a při vyplňování imigračních listů. Snad nebudu ničím zajímavá ani podezřelá ^^.


Měla bych si sednout k japonštině a učit se. Místo toho lítám po Brně a loučím se s přáteli a rodinou, vyřizuju emaily a chodím na pracovní schůzky. 11h let to určitě vyřeší a po příletu na Haneda Airport budu plynně mluvit japonsky (haha). 

K mému plánovanému malování. Hlásím, že moleskine deníky nakoupeny(2x), barvy připraveny, waterbrush sehnán a nadšení nechybí. Uvidíme co vznikne :) 

PS: Po obrovitánsky dlouhé době jsem se začala zase dívat na The Big Bang Theory. Jak jsem trochu postoupila ve studiu fyziky, chápu stále více narážek a přestřelek mezi aktéry. Miluju to. Před těmi lety, co jsem se začala dívat, jsem byla v pozici Penny. Mí přátelé o něčem mluvili (Star Wars, Matika, Fyzika, Informatika, bůh-ví-co-dalšího) a já jen hleděla... Dnes jsem stále v pozici Penny, ale i ta dnes ví, která bije :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)