neděle 21. června 2015

PAINTED SNEAKERS

Padla na mne nervozita. Mám všechno? Letenku? Doklady? Všechny papíry? Dárečky? ... A to pěkně prosím odlétám až ve středu! Nejsem si taky uplně jistá, jak bude probíhat má cesta z Tokia do místa pobytu, ale jisté je. Že to bude dobrodrůžo.

Aby mně mé nožky zdárně donesly kam potřebuji, pořídila jsem si nové sneakersky. Bílé s velkolepým plánem si je pomalovat (vůbec to nebylo tak, že se mi mé staré rozpadly, podrážka byla jak cedník, a jediné které jsem v Brně za rozumnou cenu sehnala byly ve výprodeji poslední v mé velikosti zastrčené u stropu...). 


Plán byl jasný. Japonsko, foťáky(LC-A a SMENA co mne budou doprovázet), nějaké památky, vlaječky, báseň a spousta květů sakury. Děj se co děj! A tady máte výsledek :)

Báseň je napsaná na každé z bot jinou formou. Jednou je pomocí kanji, podruhé hiraganou. Jde o japonskou báseň - pangram. Tedy text obsahující všechny znaky abecedy právě jednou. 


Byť krásou květy oplývají,
nakonec všechny uvadnou
Mohl by tedy někdo snad
na tomto světě
na věky setrvat?
Dnes na cestě z pomíjivého bytí
nejzazší horu překročím
Pomine tento mělký sen
již nebudu ničím opojen.







5 komentářů:

  1. Ty boty jsou úžasné. :) Hned bych takové brala. Jinak, také mám velmi ráda Japonsko. Už asi pět let. Doufám, že jednoho dne na tom budu finančně dobře, abych si mohla dopřát nezapomenutelný výlet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že většina snů jde splnit tvrdou prací a skutečně vroucím přesvědčením, že se to povede. :)

      Vymazat
    2. Jak dlouho ti trvalo ty boty vyzdobit? Použila jsi nějaké speciální barvy?

      Vymazat
    3. Pár hodin :). Barvy a fixy na textil.

      Vymazat
    4. Sice ráda kreslím - v poslední době většinou už jen na PC - ale na bych asi neměla trpělivost. Pravděpodobně bych to i zkazila. :D
      Ale fakt jsou úžasné, i tak barevná kombinace se mi líbí. Mohla by ses tím život. :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :)