pátek 24. dubna 2015

SUSHI V BRNĚ

Ať už si chystáte zpestřit svůj jídelníček během Animefestu (nebudete přeci jíst jen párky v rohlíku ze stánku žene?), nebo si brousíte zuby na otestování zahraniční exotiky skrze japonskou kuchyni, tak je vám Brno otevřené. Je tady mnoho starých i nových restaurací, kde podávají jak sushi, tak domácí japonská jídla. Hlavně v posledních pár měsících se vyrojilo pár nových. A jak je to u nich s kvalitou? Kdo, a jak se v nich má vyznat? Udělala jsem pro Vás malý průzkum!


KOISHI - Vyhlášená restaurace za hranicemi Brna. Klasika a nejvyšší třída. Zatím jsem se sem nedostala, ale je to v plánu :) Mí známí, kteří zde byli několikrát vždy mluví o zážitku a dokonalé chuti. Já chodím pouze do KOISHI shopu, který mají ve dvoře. Hromady a hromady potravin, jen co hrdla a peněženky ráčí! PS: Mají i Pocky a Mochi.

SUSHIYA NA MORAVSKÉM NÁMĚSTÍ - Poměrně nová restaurece. Polední menu jsem si skutečně vychutnala a nigiri s bělomasou rybou nemělo chybu. Rýže dobře uvařená, nadýchaná, měkká. Maki neuplácané, vláčné. Tak akorát. Chuťově výborné. Cena odpovídá (Maki + chuťové překvapení cca 120Kč) Místo pěkně zařízené, spíše domácích rozměrů, komorní. Vřele doporučuju.

WANG RUNNING SUSHI NA JÁNSKÉ - Byla jsem v restauraci a ještě nebylo spuštěné running sushi, ale objednávka byla možná z klasické nabídky. Lososové maki neuplácané, rýže dobře uvařená. Chuťově moc dobré. Ryba byla čerstvá. Ceny odpovídají (Maki cca 90). Oceňuji veliké prostory. S takovou se sem bude moci nahrnout polovina animefestu :D

EBISU NA SLOVÁKOVĚ- Není to úplně restaurace, jako spíš místo na odpočinek, pokecání, s dobrým pivem a jídlem. Tradiční domácí japonská kuchyně bez sushi. Kořeněné maso, nakládaná zelenina, apd. Naše objednane jidlo byly masové knedlíčky a My jsme si pošmákli úžasně a určitě se vrátíme. Mimochodem. Točí Poličku :) Velmi milá obsluha i prostředí. Jediný problém je restauraci najít. Vchod je ve dvoře a jde se po schodech do sklepa :D

IZAKAYA ASAHI - Brněnské Izakaya. Vice bar, než restaurace, ale vaří zde taky. Staraji se o ni stejni lide, jako o Ebisu, a prispivaji tim k ruznorodosti brněnských restaurací a barů. Já jsem tady s kamarádkou měla dpbré lososově sashimi. Prostředí velmi stylové, obsluha milá.

SUSHI V LETMU - Sushi fastfoodového typu ve 4. patře letma (velký bílý ementál-dům na Hlavním nádraží). Na fastfood ale sushi neodfláknuté, rýže dobrá. Ceny akorát
(Maki cca 80 Kč). Na hladovou otočku (místo o 3 domy dál do KFC) velmi příznivé.

SUSHI VE VAŇKOVCE - Sushi fastfoodového typu. A asi nejznámější i pro "mudly". Přeci jen všichni kolem toho pořád chodí skrze obchodní dům Vaňkovka. Rýže někdy dobrá, někdy taková uplácaná (rozvařená), ale vždy je to bleskurychle uděláno a člověk se nají. Cenově odpovídá (Maki cca 80Kč). Na hladovou otočku dobré. Můj tip: Kuřecí polévk za 35. Je nejjbombastičtějdokonalejší na světě. 3 roky se ji už snažím replikovat doma.

TAIWAN BENTO-RUNNING SUSHI NA JOSEFSKÉ - Tady jsem byla jednou. Příšerná obsluha, upatlané stoly, sushi okoralé. Ještěže jsme měli avokádové maki. Nevermore. Pokud mne někdo přesvědčí o opaku, dám jim druhou šanci. Možná...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)