pondělí 20. dubna 2015

PAINT JAPANESE- ZÁKLADNÍ SLOVESA JAPONŠTINY

Souhlasím s všeobecně známým faktem učení - různí lidé se učí nejefektivněji pomocí různých technik. Někdo se učí nahlas, někdo zapisuje poznámky v hodinách, někdo mí dobře naslouchat a někdo se umí učit pomocí obrazců. Do téhle skupiny spadám i já. Jakékoliv učivo, ke kterému jsem si kdy malovala obrázky umím lépe, pamatuji si víc-co to bylo, kdy a jak, souvislosti a někdy i text učiva...

Vlastivěda, 4. třída. T.G.M na koni, levá stránka velkého linkovaného A4 sešitu s 20 stránkami, obsah učiva zřejmý. O pár stránek dál škrtnutý obrázek Gottwalda. Nevěděla jsem tehdy kdo to je. Byl ale vyobrazený v učebnici tak jsem ho nakreslila. Maminka mi ho škrtla. Prý že byl zlý :)

Teď ve druháku se opět vracím ke svým starým dobrým technikám. Protože vlastní zápisky buď: nejdou přečíst/nejde se v nich vyznat/nejdou přečíst. Píšu hrozně a navíc neumím udržet jednolitý pěkný text. Škoda. Chtěla bych mít krásné úhledné písmo ze kterého by se bylo radost učit na zkoušky. Při mých pokusech o pěkný font (přeci jsem jsem se dlouho věnovala kaligrafii) jsem tak pomalá a ztrácím pozornost učitele. Hm. nezbývá nic jiného než obrázky. Ale  skečování zas jindy.

Během mého studia japonštiny jsem si pro sebe namalovala hromady obrázků, ale jen málokteré jsou v digitální podobě. Toto je jeden z nich a třeba to někomu pomůže. Mě a pár mým kolegům co se učili na zkoušky pomohly :)


1 komentář:

Děkuji za komentář :)