sobota 4. ledna 2014

MY ASTONISHING YEAR 2013

Mnoho lidí si na začátku roku dává předsevzetí. Já si dávám jen jedno. A to pracovat usilovněji, méně se flákat na sociálních sítích, a více se střetávat s mými přáteli.

Na druhou stranu si ráda na začátku roku shrnu ten předešlý. Přeci si to pak člověk sesumíruje v hlavě, a zjistí, jak moc toho v tom roce zažil, a přes vše špatné si toho roku bude vážit. 


Můj rok byl plný změn. Maturita. SOČ. Vysoká. Vztahy. Noví přátelé. Utužení přátelství se starými. Byt.

Na druhou stranu, ale i mnoho strastí v rodině, u kterých pevně doufám, že se v příštím roce napraví. 

Na závěr bych chtěla poděkovat za milé emaily, od vás, čtenářů. A doufám, že se budete na můj blog vracet i v nadcházejícím roce :)

Proto vítej roku 2014!


Celý článek i fotky po rozkliknutí


LEDEN
V lednu jsem krom nemoci chytla i zápal do psaní SOČ. Chytla mne asi tak pátá míza a já jen celé dny seděla nad počítačem, knihami a internetem,a psala a psala. 
Na konci ledna byl úžasný maturitní ples. Šaty, co jsem si navrhla byly ušity a já je vyšila perličkami. Na ruku a do hlavy jsem si vymyslela květinové korsáže a bylo to parádní. Ale tančit Gangnam Style v podpatkách několikrát za večer není žádá sranda. 


ÚNOR
Začala jsem solidně zmatkovat s tím, že nemám šanci práci dodělat. Přicházely mi kvanta emailů ve angličtině a francouzštině (což je krapet problém, když neumíte francouzky ani pfff), které bylo potřeba přeložit a odpovědět na ně. 
Po maturiťáku mi pomalu začalo docházet, že maturita se blíží. Ale co!


BŘEZEN
S CHROUST?!íky jsme se prošifrovali SENDVIČEM 2013. Nato, že všichni byli nachlazení, jeden z nás byl přítomen pouze jako obraz na ntb a další chtěl celou dobu kvůli bolesti hlavy spát, tak 22 místo bylo super!
Taky mi přišel dopis. Otevírala jsem ho s obavami a pocitem, že vše bude jiné, až ho otevřu. Dopis z vysoké o přijetí. Na základě splněných kritérií v rámci přijímacího řízení 2013/14 na Přírodovědecké fakultě MU jste přijata do bakalářského programu FYZIKA. Byla rajská hudba pro mé oči...


DUBEN
Fotit tablo nás málem stálo všechny nervy, ale nakonec se podařilo moc a naše šibenice udivovala kolemjdoucí dlouhé týdny.


KVĚTEN
Ach ta maturita. Přestože se říká, že maturovat v pondělí v první skupině je výhra, ale já bych dala v tu chvíli cokoliv vyměnit termín. Ne, nebylo to kvůli strachu ze samotné maturity, ale mohla jsem v tu chvíli být v Praze na předávání cen České učené společnosti. Ale maturitu jsem dala. Nepřekvapilo mne sice, že na nejobávanější předmět, angličtinu, jsem si vytáhla téma, které jsem ani neviděla a které jsem jaktěživa nenáviděla - Myself and my family - tak jsem obdrržela krásné 2. 
Za pár dní se předávaly vysvědčení a já dostala k mému překvapení krom samotného čestného uznání od České učené společnosti i finanční částku, ze které jsem si zařídila privát, tak jak jsem si vysnila :) 


ČERVEN
Pomaturitní pohoda? Klídek. Lehárko. NE! Celostátní kolo SOČ byl nezapomenutelný zážitek. Úžasní noví lidé, brněnské hledání hospod, ohňostroj, lasergame, koleje, modré náramky... Před vyhlášením jsme ale s kamarádem odjeli do Prahy na jadernou fyziku. Ta pořádala týdenní seminář pro zájemce o vědu. Téma mojí činnosti byla holografie a dva broníci co se mnou pracovali na projektu byli skvělí. Opět báječní noví lidé, koleje, blbnutí na kolejích, procházky v parku, divadlo... Když mi kamarádi z vyhlášení SOČky telefonovali, že jsem vyhrála 3. místo ve své kategorii rozbrečela jsem se přede všemi, jako malý krokodýl. 



ČERVENEC
Tábor. Lidé, kteří mi dali toho tolik, že jim to nebudu schopna nikdy vrátit. Zážitky, které nikdy nezapomenu. Fotky, které dokládají že to tak bylo. Prostě 14 dní ve snu.
Po návratu šup do práce mezi seniory! 


SRPEN
Každý den v práci. Naučila jsem se toho opravdu obrovskou spoustu. Často omílaná věta: "Dalo mi to opravdu hodně" je skutečně trefná. Ale když milé babičky, stařečkové, bábiny, bábušky, babičky i dědové, dědulkové, dědoušci byli vážně skvělí... 

ZÁŘÍ
Vhozen do víru velkoměsta (pro mne :D). Zařizování všech potvrzení ze školy, do školy, od školy, na školu, pro školu, ve škole...
Skvělé zabydlování, zařizování bytu drobnostmi...
Zjišťuju že v mém oboru je ještě jedna slečna. ANO! Nejsem sama


ŘÍJEN
Konečně jsem si zapamatovala jména spolužáků a začínám se orientovat trochu v prostředí vysoké školy. Zjišťuji že Aikido je skvělý sport.


LISTOPAD
Navštívená tančírna, diskotéka, kino, divadla, TMOU 2013, a různé hurá akce dodávají životu v Brně tu správnou šťávu.
Začíná shánění dárků.


PROSINEC
Šílený chumel povinností, zápočtů, šití srdíček, vyrábění přání. Celý shon završil předtermín z lineární algebry. První známka na vysoké. B. YES.



4 komentáře:

  1. Ty musíš být chytrá holka, když děláš fyziku. Všechno dobré do Nového roku. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno pohodové měrou vrchovatou v roku cibule.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rok cibule? o tom něco pohledám. Jinak děkuji a rovněž přeji :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :)