pátek 10. ledna 2014

HOW I BURN THE MIDNIGHT OIL

Zkouškové. Zcela nová věc v mém životě, protože u maturity to bylo spíš takové počteníčko zápisků a pročítání okruhů. Ale zkouškové... to je učení na úplně jiné úrovni učebního procesu!

Celý den nemusíte krom učení dělat vůbec nic. Nemusíte vařit. Nemusíte jíst. Nemusíte pít. Nemusíte se ani učit. Nemusíte být ani přítomen na tomto světě a stejně na Vás budou skripta volat, jak věci v Alence v říši divů volají na Alenku věci: PŘEČTI SI MĚ!

Na mne takhle volaly skripta z matematické analýzy. Strany a strany matematických definic, vět a důkazů. Sem tam nějaký graf se vmáčkl mezi písmena. A já se učila a učila. Nakoupila jsem instantní těstoviny, Miso polévku, rýži a to přeci bohatě stačí! Na variaci těstoviny s těstovinama, nebo na chleba s chlebem naštěstí nedošlo. Ještě že mám skvělé spolubydlící. 
Celý článek po rozkliknutí



Zkouškové je výborná věc na zorganizování života. Uklidila jsem si celý pokoj. Všechny šuplíky, stůl, parapety, láskou opečovávala květiny, četla knihy, podívala se na filmy :) 

A taky jsem si rozložila mou postel na dvojlůžko a pohodlně se celý týden rozvalovala na ploše blížící se letišti :) 

Po zkoušce přijel tatínek a předal mi vánoční dárek. Grafický tablet. Jsem z něj nadšená. Jen musím vychytat grafické programy. Zatím se mi buď spustí, ale jen na chvíli, nebo úplně stávkují. Ještě že jsem ho ale dostala až po matalýze. Jinak bych tu zkoušku, samým kreslením, neudělala. Na druhou stranu špatné je, že mne čeká mechanika a to není o nic lepší...

Za anglický idiom bunrn the midnight oil (učit se do úmoru přes noc, využívá se ve vztahu s učením, zkouškami) musím poděkovat svému kamarádovi Jakubovi, který studuje angličtinu a zásobuje můj facebook novými výrazy! 

A co vy? Jak trávíte své zkoušky, pololetí, nebo jak jste strávili svůj svaťák před maturitou? 

さようなら


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)