neděle 5. ledna 2014

AS I GOT THE BONSAI FROM JAPAN - 日本からのぼんさい

こんばんわ
Příznivcem Japonska jsem se nestala, jako většina lidí, díky anime. Čemuž se dnes velice podivuji, protože anime je mi velmi blízké, nejen jako projev umělecký, ale i tématy a ukázkou, že dobro vítězí. Dnes, když se učím japonsky mi tato země říká čím dál více, a jednou bych zde i ráda nějakou dobu žila.

Celý článek po rozkliknutí


K Japonsku jsem se dostala přes jeho písmo. Nějakou dobu jsem studovala kaligrafii různých států světa. Poslední kniha, co jsem si k tomuto tématu koupila byla o japonském písmu a tak mne to celé chytlo. Krásné papíry, tuše, štětce. Ty tajemné dálky mi učarovaly. Začala jsem si o Japonsku zjišťovat více. O geishách, ikebanách, jídle, oblečení a nakonec jsem se dopracovala k anime a filmové tvorbě. Dlouho mne to netáhlo. Neznala jsem nikoho, kdo by mi poradil nějaké pro mne vhodné, a tak jsem dlouho pátrala. Dnes mám své oblíbené romantické komedie, fantasy světy a ráda objevuji nové. Přestože na to není tolik času.

Tuto krásnou bonsai jsem dostala k opečovávání a starání se, jako o vlastní. Jmenuje se Bonnie a je to nejkrásnější bonsai široko daleko :)



Na absolutní vrchol se toto léto vyšvihlo anime Sword Art Online. Svět virtuální reality, počítačové hry, hry o život. Po shlédnutí nového speciálního dílu jsem se dozvěděla že bude nová série! Úžasné :)
Další oblíbenci jsou Fairy-Tail, Skip Beat, Kaichou wa maid sama, Special A, Ouran High School, Full metal panic, Earl and Fairy...

私はそれを愛する

Japonsky jsem se začala učit díky nové profesorce na střední. Má vystudovanou angličtinu a Japonštinu. Rok a půl v Japonsku žila a proto, když přišla s návrhem, že vytvoříme kroužek japonštiny a nadšenců pro japonsko bylo to jako v ráji. Vídalo se nás pár každý týden. Učili jsme se znaky, vařit, dívali se na dobré filmy a povídali si o Japonsku. Díky těmto lidem jsem přežila poslední rok na střední. Krásné to dny :)

Díky tomu, že jsem se zde naučila vařit, tak si často připravuji Sushi-maki, Onigiri, Kari, Miso polévku. Doporučuji vyzkoušet. Skvělé jednoduché recepty.

A jaké máte anime rádi vy?

さよなら

3 komentáře:

  1. Koničiwa za návštěvu a krásný, nostalgií nabitý komentář!
    Jsem rádo, že něco končí, protože díky tomu spoustu věcí mohů načínat. Také rádo vařím a už dlouho, takže to všem chutná. Až umřu, nechám se zamotat do zimního závitku.
    Mám a vždycky jsem mělo moc rádo tvůj blog. Tuš(íš) proč!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Promin Shariony, omylem jsem vymazala tvůj komentář -

    Za anime vřele doporučuji Candy Candy, miluju ten seriál. Přítel se chvíli učil japonsky, strávil tam pár měsíců a tu zemi si zamiloval. Teď na parapetu pěstujeme několik výhonků bonsají a asi se za chvilku začneme učit dělat i sushi, miluju chuť mořských řas, zatím si to nahrazuji japonskou směsí z billy :D Ten kroužek japonštiny, který jste utvořili, musel být báječný! :-)

    -
    Moc za něj děkuji!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)