neděle 8. prosince 2013

JAK LIŠKY PŘICHÁZEJÍ O ILUZE

What the fox say? Exams. Damn! 

V posledních dnech mám pocit, že mi mnoho věcí začíná přerůstat přes hlavu. Jak v básnících kdy Štěpán přichází o iluze :)


Přestože se připravujeme se spolužáky průběžně, konec semestru nám důrazně klepe o katedru, a s významným pohledem vejrá do řídnoucích prvních řad.

Celý článek po rozkliknutí

Pokud si říkáte, že se na vysoké neříká spolužáci, třída apd. tak vám budu oponovat. My tomu tak říkáme. Je nás zhruba 20 na oboru, všichni máme stejné předměty, sem tam jiné cvičení, ale prakticky se vidíme stále. Takže jsme opravdu v takové malé třídě o 18 spolužácích a jedné spolužačce.

Navzdory tomu všemu, si urvu jednou za čas pro sebe volný byt, pustím si písničky od Sigur Ros, nebo v poslední době koledy užívám si chvíli klidu.

Jednou jsem v tomto výjimečném okamžiku pekla perníčky. Miluju je od dětství, a tak proč si nezpříjemnit předvánoční čas v Brně.
 Podruhé mi pod ruce přišel filc a já vytvořila pro sebe malé brože lišky inspirované písničkou "What the fox say?" a "zajíce/medvěda/čehokoliv-co-vás-napadne".
 A naposledy jsem vytvořila vánoční dárky pro mé blízké. Každému ušité jedinečné srdíčko s nápisem, vyšitými a namalovanými vzory. Opentlené mašličkou.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)