sobota 21. prosince 2013

STEAMPUNK TEDDY BEAR & AIRSHIP

Každý měl v dětství svou oblíbenou hračku. Já měla jednoho obřího medvěda, který mi dodnes v poklidu odpočívá v houpacím křesle.

Celý článek po rozkliknutí


Má důležitou funkci. Hlídat mé steampunkové brýle, které jsem si vytvářela ke kostýmu steampunk lady na poslední zvonění.
A v létě mu přibyla skříňka - Ikonograf. Kdo četl Zemělochu od Terryho Prattcheta tak ví, ale pro neznalé je to fotografický přístroj ve kterém žije malý skřítek který kreslí všechny fotky. Žádná mechanizace. Jen kouzla :) Skříňku jsem vyráběla na tématický tábor a byla to pořádná fuška. Sehnat "sklíčko" (zvětšovací sklo malé lupy), popruh (starý koženkový pásek), spousty hřebíků a samozřejmě dovnitř skřet. Ten se vyráběl a později barvil nejdéle, a je z polymerové hmoty. 

Steampunková loď, akrylové barvy
Steampunk 
Žánr, který se věnuje vymyšlené době páry a technologie. Patří pod žánry sci-fi, nebo fantasy. Nadšenci připodobňují toto období ke světu Julese Verna. Úzce souvisí s Cyberpunkem (v technologii), ale jak už jsem psala, vše v tomto světě je založeno na páře, a o ní rozvíjejících se technologií. Inspirované tímto žánrem jsou filmy Stardust, Zlatý kompas, hra Siberia. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)