pondělí 25. května 2015

WATERCOLOUR TRAVEL PACK

Já, jakožto člověk, který na cestách nedá bez skicáře ani ránu, jsem si konečně pořídila cestovní verzi mých akvarelových barev. Po 11 letech co maluji akvarelem! No pořídila... Vytvořila!

Cestovní skicáře zaujímají nemalou část mých domácích poliček s knihami. A přestože je většina nezveřejnitelná, tak jsem za ně ráda. Obsahují mnoho mých vzpomínek. Jediný problém jsem vždy u travelsketchingu měla s gramáží papírů a se snadným trháním listů ze zatavených hřbetů. Nebo jejich nehezké vytrhávání z kroužkové vazby. To jsem letos vyřešila pořízením sketch a watercolour Moleskine deníků. V Brně je prodávají pouze na Svoboďáku a dalo mi to zabrat, než jsem je tam objevila! U watercolor edice už mají paíry dobrou gramáž a pojmou hodně vody, což je skvělé.

S barvami to bylo těžší. Málokdy jsem je s sebou brávala a když už, tak jen tam, kde jsme byli déle. Žádné narychlo naschetchováné akvarelové vzpomínky. Vždy jen tužka nebo uhel. To se teď však změnilo! Svých pár nejoblíběnějších (a nejvypotřebovanějších) mističek barev jsem vzala a naskládala do plechové krabičky od bonbonů. Polepila jahůdkovou páskou a bylo. Je skvělé, že je krabička plechová a budu mít kde míchat barvy (víčko). Taky se tam pohodlně vlezou tužky, zastruhovátko a guma. Nádhera!

Dlouho jsem si chtěla pořídit přímo cestovatelskou verzi od výrobců barev, ale nevěděla jsem, zdali budu spokojená s jejich výběrem. Teď, když vím na čem jsem, vyzkouším nové možnosti a třeba zde potom i něco přibude :) 

 PS: Mističky od firmy Umton se vlezly zcela přesně. Drží na místě jako přibyté, tak snad přežijí i hrbolaté cestování a házení v tašce :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)