úterý 19. května 2015

SUVENÝRY Z ČESKA - OMIYAGE- お土産

Jelikož den mého odjezdu do Japonska se blíží závratnou rychlostí (pro mne dny ubíhají rychlostí světla), tak jsem začala shánět pro svou rodinu dárečky-OMIYAGE. Já miluji dávání dárečků, takže vybírání těch "SPRÁVNÝCH" mi zabralo spoustu času.

Ještě před samotnými nákupy jsem šíleně dlouho otravovala rodinu a známé s otázkou, co by oni dali japoncům jako dárek. Padlo mnoho a mnoho tipů a tady je pár z nich:

- České sklo. Japonci milují české sklo. Jo to je recht, ale nevím zdali na to mám.
- Lázeňské oplatky. Skvělá věc.
- Krteček. Byl i ve vesmíru, takže ho zná celý svět a je navíc roztomilý. Dětem se bude líbit.
- Víla Amálka. V Japonsku obdivují vílu Amálku. Naneštěstí nejde nic sehnat :(
- Becherovka.
- Slivovice.
- Něco s malbou Alfonse Muchy. Miluji tohoto malíře!
- Klasickou hudbu. Dvořák, Janáček, Smetana...



Protože rodina kam jedu má děti, tak jsem vybrala jako stěžejní bod Krtečka. Pak Dvořáka, Muchu, Lázeňské oplatky a Becherovku. Protože rodina má hodně malých dětí možná ještě přikoupím Boba a Bobka, nebo Křemílka a Vochomůrku, či Rákosníčka... :)

Konečně jsem v Brně sehnala mapu celého Japonska, takže už nebudu zmateně pobíhat po nástupišti s tím, že netuším kde jsem, popřípadě kam mám jet protože nemám mapu. Už budu jen zmateně pobíhat a ptát se všech okolo...

A protože plánuji o volných chvílích malovat, pořídila jsem si Moleskine s tvrdými papíry a s akvarelovými papíry. Na mých cestách mne vždy totiž štvalo, že se mi moje skicáky rozpadaly (kroužková či lepená vazba bez pevných desek). Takže výhra :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)