středa 7. května 2014

SCULPTURE - DOG IN COSTUME OF RABBIT

Když jsem minule na tabletu domalovala Narozeninového psíka v králičím převleku, bylo hned jasné, že je potřeba vytvořit i malou sošku. Což jsem i přes nedostatek volného času zvládla!

Hmota je FIMO, nabarveno barvami na miniaturami CITADEL, upečeno s láskou.

Jé! V troubě se něco peče! Hm... To není bábovka, ale nějaký králík...
(můj zklamaný spolubydlící)


Taky mám pár novinek. Sehnala jsem práci v Planetě her! Což znamená, pro mne, jako hráče deskových her, skvělé prostředí. Během těch hodin, co jsem tam zatím strávila, jsem pořídila: Malého prince (jednduchá hra a přeci tak skvělá! A kdo by to čekal - na motivy Malého prince), Mage Knight od Vlaady Chvátila (ten drak!) a Marvel Dice Masters: Avangers vs. X-Men. U toho posledního sice jen boostery, ale není všem dnům konec! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)