středa 30. dubna 2014

DOG IN COSTUME OF RABBIT WISHES ALL THE BEST - ILLUSTRATION

Moje nejlepší a nejmilovanější sestřička má dnes narozeniny (ano na čarodejnice, ale žádnou čarodejnicí není!). Nemohla jsem odolat a vytvořila pro ni ilustraci s přáním. Použila jsem její přezdívku (má ráda mrkev), využila naší fenku Ťapku, pohrála si s myšlenkou co by to udělalo kdyby pes byl králík... a bylo to.

Času bylo málo. Když já si taky vymyslím takový projekt den před odjezdem domů... Úspěšně pokořena hranice 9h v kuse s prací na tomto projektu :)

Jé! V troubě se něco peče! Hm... To není bábovka, ale nějaký králík...
(můj zklamaný spolubydlící)

Krom ilustrace vznikla i malá postavička z polymerové hmoty, nabarvená citadelkami. Nojo. Já hračička. To mě nikdy nepřestane bavit.

Ještě dnes naposledy: Verouši, krásné narozeniny <3.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)