úterý 1. dubna 2014

RHAPSODY ON A THEME OF FAIRY TAIL ERZA & ART

Když jsem dostala grafický tablet na Vánoce, byla jsem nadšená. Přestože jsem ho fyzicky omatlala až někdy v únoru po zkouškovém (Vůbec by ses neučila Dragowlin!) byla jsem přešťastná. Po dvou zkušebních kresbách jsem se vrhla na větší projekt. Tužka se mi dobře držela, s PS jsme se staly kamarády a tak nějak mne to vtáhlo. Začala vznikat ERZA. Stále se s tím ale učím :)

Její rozevláté šarlatové vlasy a katana prostupují všemi díly tohoto anime. Její nezdolná vnitřní síla, víra sama v sebe, a optimismus mne inspirují každý den.



Even if I can’t see you. Even if we are separated far apart from each other… 
I’ll always be watching after you. I’ll definitely watch over you forever.
Makarov Dreyar



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)