sobota 26. října 2013

The Nutcracker watercolour - Louskáček

Od dětství jsem přemýšlela proč Louskáček. Pohádka, balet, Vánoce - jistě jistě - ale vždy mne vrtalo hlavou proč takový podivný název. Mám ho zafixovaný s ořechy. Louskáček na ořechy.

Dnes ráno mi začal prodloužený víkend. O den :) Bylo velmi nevlídně, celý den se za oknem válela mlha a pršelo. Proto jsem si dnes řekla že nevytáhnu paty z domu. Že si budu číst, zkusím žehlit s novou žehličkou a že si pustím k tomu všemu něco pěkného. 

Volba padla na Petra Iljiče Čajkovského a na jeho hudbu. Labutí jezero. Louskáček. K večeru jsem se odhodlala rozbalit nově koupené akvarelové papíry, vyhrabat ze šuplíku akvarelky a pustit se do práce. Jsem ráda, že všechny věci co jsou k malování potřeba jsem si dovezla. Všechny štětce od nejmenších po velké, redispera, tužky, moje kvalitní akvarelové barvičky...

Formát je A4, focené mobilem. Barvy jsou v reálu výraznější, ale znáte to. Skener, a foťák už vůbec, neumějí zachytit pěkné barvy (nebo alespoň ten můj skener doma ne). 


Z inscenací, co jsem viděla, se mi nejvíce líbilo za labutí jezero v italské interpretaci:

Za Louskáček to byl balet od Mariinského baletu:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)