sobota 19. října 2013

Bambi, protože v Brně je to zlaťučké

Měsíc utekl jako voda. Nestačila jsem se pořádně ani zabydlet a už jsem byla vtažena do víru studentského života. Se vším všudy.

Jako správný student se učím. Pořád.
Jako správný student jsem byla za měsíc a půl na diskotéce. Dvakrát.
Jako správný student vídám všechny své přátele. Lež.
Jako správný student se flákám a říkám věty jako: "zítra", "až o zkouškové", "nechce se mi". Lež.
Tedy... nechce se mi říkám často, ale nějak se snažím donutit se k aktivitě.
Jako správný student v Brně mám za spolužáky slováky. Téměř všechny a chytám krásný slovenský přízvuk. Jej!
Jako správný student jsem naladěná pozitivně a život je skvělej. Ano. Je. Od úterka do neděle. V pondělí to nestojí ani za pomuchlaný rozervaný a špinavý ponožky mrsknutý do kouta.


Vysoká je šílená. Neberte to špatně! Je to přesně taková jakou jsem si ji vysnila. Skvělí profesoři, úžasní lidé všude kolem, krásné prostředí fakulty...
Ale každý týden prosím kohokoliv tam nahoře (spolu se svými spolužáky), aby mne (nás všechny) nevykopli :)

V bytě jsem se snažila vytvořit kousek domova.
Bílý stůl, postel, květiny od celé rodiny, co jsem dostala na narozeniny v krásných plechových květináčcích, všemožné fotky z LOMA nalepené na zeď, teploučká deka, do které se každý večer vyřízená zachumlám a učím se, velký hrnek plný horkého kakaa s marshmallow...



Na druhou stranu, když vyjde slunce, listy začnou krásně hýřit všemi barvami, člověk se jen tak prochází, tak je mu hej. Brno je krásné město. A člověku připadá že dokáže cokoliv. To se jen tak procházím ulicemi a usmívám se na každého kolemjdoucího. Slova přesně vystihující tuto nádheru jsou pro mne slovenské výrazy (avšak absolutně nesouvisející s tímto tématem): vankúšik, čučoriedka, pretože je to celé také zlaťučké.

Abych se trochu odreagovala vytvářela jsem pro sebe i ostatní drobné věci. Pro sebe jsem si vytvořila brož s Bambim, a hobití nora je pokus před výtvorem-dárkem.




A nakonec naprosto uchvacující Lindsey a její Assasin's Creed 3. Musím si ušít župan ve stylu Assasina. Tak.



2 komentáře:

  1. Zdravím. Moc se mi líbí tvé výtvory. Fotky z LOMO předpokládám že necháváš vyvolat. Nebo vyvoláváš dokonce sama ? A rostliny v hobití noře jsou živé ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj. Fotky z LOMA nechávám vyvolávat, následně skenuji doma. Vyvolávala jsem párkrát s dědečkem černobílé z LOMA :) V hobití nře jsou buď mechy z přírody, nebo lišejníky koupené v květinářství a větvičky. Ostatní "rostliny" tedy květák, hříbky, houby a dýně je z nabarveného Fima :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)