pondělí 9. února 2015

COSPLAY ERZA SCARLET-FAIRY TAIL

Stává se ze mne otaku jak Brno. Ne opravdu. A pokud ne jako Brno, tak alespoň jako Olomouc. A jaké je mé zdůvodnění? Můj cosplay viděl světlo světa.


(fotila Kentaro)

Už jako malá jsem milovala kostýmy ve filmech i seriálech. Šila jsem na panenky co nejvěrnější kopie a snila o tom, že jednou něco takového dovedu i na živé osobě. Stalo se tak. Na jaře jsem se dodívala na Fairy Tail a bylo rozhodnuto, že postava Erzy bude pro mne ta pravá.

Říkáte si: Pfff ... hraní si jak malé děti na postavičky z čínských pohádek! Nic moc teda. Ale ten pocit, chvíli být ne někým jiným, ale částí sebe, kterou člověk poznal v té postavě je absolutně božský. Kdo nezkusil, neuvěří. Můžete být na chvíli nebojácný, přestože v realitě se bojíte i svého odrazu v zrcadle, jindy zas můžete být za extroverta, i když většinou čas trávíte o samotě. Vše to v člověkovi je, jen často tomu nedá průchod. Tak proto dělám cosplay :)


Tak jsem tehdy nakoupila látky, nitě, hromadu potřebných drobností a pustila se do toho. Vytvářela jsem kostým který si bere inspiraci z kimona. Takže velké obi (pás), rukávy... Vše završila obří mašle, která spolykala asi 4 metry látky. Nevím, zdali tu látku požírala, ale jsem si jistá, že ta mašle prostě nemůže být z tak obrovského množství... Nemůže!

Po mašli jsem se pustila do barvení látky. Samozřejmě, ani po oběhání všech metráží v Brně jsem nesehnala potřebné odstíny, takže jsem se pustila po 10 letech do barvení velkých kusů látek. Tehdy před lety to byla velká žlutá kukuřice-kostým, tentokrát haldy fialové látky. A povedlo se! Pak "už jen" navrhnout, nastříhat, sešít, vyšít, vyžehlit a bylo hotovo!



Než jsem sehnala další doplňky abych se nemusela propadnout hanbou, tak uplynulo 3/4 roku a bylo mi nabídnuto zkusit focení. Přestože jsem měla času co by se vlezlo do náprstku, a i když byla zima jak na Sibiři, tak jsem na to kývla. Výsledek mne ohromil a s klidným srdcem přiznávám, že bych se nepoznala. Ještěže tak. Když jsem v cosplayi procházela okolo naší fakulty... nevím jak by na mně profesoři reagovali :)


1 komentář:

  1. Viděla jsem tě na Animfestu 2015. ;3 Chvíli jsem přemýšlela, jestli bych Erzu měla dělat nebo ne, ale tak nějak jsi mi v tu chvíli dodala nějaké to sebevědomí na ni (nemyslím to, že bys to měla nějak ošklivé, nebo tak, naopak, moc se mi ten cosplay líbí! :3).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)