sobota 10. ledna 2015

MY ADVENTUROUS YEAR 2014

Před rokem jsem psala, že si nedávám předsevzetí. Že chci jen pracovat usilovněji, míň se poflakovat na sítích a nezapomínat na své přátele. Že rok 2013 byl plný změn. To tento rok také, jen jinak. Protože ne každý rok člověk ukončuje střední a odvážně se vrhá do víru vysokoškolského života. Haha.


Před rokem jsem bydlela s kamarádkami ve Slatině, při myšlence na práci jsem netušila kam bych ji měla vecpat a skuhrala nad tím, že anglicky neumím. A zkoušky? Děsivá představa. 

Jak ráda bych svému o rok mladšímu já poslala radu - nevyšilovat, bude to fantastický rok plný ových nečekaných kamarádů a známých ale i setkávání s těmi starými. Tak třeba si svou radu vezmu k srdci aspoň pro rok 2015...

Tak zacože jsem za sebe na rok 2014 tak hrdá? 

- Přestěhovala jsem se. Poprvé za 5 bláznivými, inspirativními kluky do naprosto fantastického bytu s krásným balkonem. Sen. Díky nim jsem mohla sledovat jak vzniká divadelní představení, balet, jací jsou baleťáci skvělá parta, zděsila se ohledně internetového bezpečí či nakoukla pod pokličku architektuře. A taky si zamilovala Pink Floydy. Naprostý základ. Jo a taky pít kafe z Moca konvičky na kafe. A milion dalších věcí. 

- Podruhé do bytu s velkým pokojem, kde se mohou pořádat velké srazy semináře, kde lidi můžou přespávat na palandě. Kde není jídelní stůl, ani židle, takže se sedí na polštářích. Kde chybí talířky, takže můžete vyfasovat kachličku s rybičkou. Kde narůstá naše knihovnička fyzikálních, japanologických, uměleckých či oblíbených knih do šílených rozměrů. Máme tu taky houpací křeslo. Heč. 

- Začala jsem se učit pořádně japonsky. Ve škole, hrk brk i na kurzu. Intenzivně, protože v roce 2015 plánuju do této země zavátat na měsíc a půl. Zkoušku jsem napoprvé dala na A. Díky kurzu jsme poznala Janču, člověka absolutně úžasného a skvělou přítelkyni. A taky se učím tím pádem anglicky. Skvělé kombo.

- Ve trojici se Stopou a Moutíkem jsme vytvořili hru KABRŇÁCI. Faktžejo. Hru. Karetní. Kluci vymysleli koncept, já to celé namalovala na tabletu, pak jsme stovky hodin testovali a hráli. Pak se to poslalo do Ameriky. Z Ameriky do Číny. Z Číny to putovalo pomalu přes celý svět několikrát dokolečka, než to našlo cílovou destinaci Brno. Ale o tom zas někdy příště.

- Úspěšně jsem dokončila první i druhý semestr. Ano. Wau. 

- S Peťou jsme se hecli a vytvořili pro fyziky adaptační den GRIL. Super to bylo. Hádanky, fyzikální přednášky, šifry i lasergame. Završené návštěvou hamburgerárny. 

- Byla jsem mimoňem na táboře. Hrála jsem si na dospělou, ale blbosti převážily. Ocenění od účastníků za pomoc při plnění projektů mi vehnalo slzy do očí. Krásné vzpomínky. Aź na to hnusný jídlo. Pfujtajbl. Vepřové included. 

- Navštívila jsem Itálii. Hřeb pobytu - Benátky jsme prochodili postranními uličkami bez turistů. Jídlo, vyfocený film i pohled na místa, které jsem milovala už od dětství (nojo Shakespear...), byly nezapomenutelné věci. 

- Měla jsem to štěstí orgovat soustředění s Brkosem a vyblbnout se v kostýmech. Mohla jsem konečně i vyzkoušet boj s LARP meči. To bylo.


- Sehnala jsem si práci. Hned 3 teda. Jednu jsem odmítla z nedostatku času i osobních důvodů, ale dvě jsem chytla za pačesy. Nastoupila jsem na jaře na brněnskou Plnetu her. Díky tomu poznala všestranné a nadšené lidi z této branže i mnoho dalších kteří přišli jen nakoupit a v parném létě zůstali na pokec déle v chladném obchodě. Druhou, fyzikální mám dodnes. Zato jsem ale musela oželet hromady přednášek. Co naplat :/

- Naučila se pořádně s Photoshopem i mým grafickým tabletem. Jsme nerozlučná dvojka hlavně po Kabrňácích. 

- Brněnský Animefest se pro mne stal milovanou vzpomínkou a ne jen tou akci, co se pořádá v Brně. Dokonce jsem ho mohla sledovat z pozice recenzenta. Totoro a červená paruka od té doby hoví v mém pokoji. Taky jsem si ušila cosplay. A jsem na něj pořádně hrdá :)

- Začala jsem chodit do Aikida. Leč nástrahy všeho možného se to snaží dlouhodobě zmařit. Snad tohle zlepším.

- Byla jsem v kině na Interstellaru, Frozen, Maze runner, Jak vycvičit draka 2, Strážci Galaxie...

- Balet. Zamilovala jsem si ho a navštívila Game Over, Louskáček a Edit Piaf. 

- Pustila se pořádně do sushi a pilovala a pilovala. Taky své karé raisu jsem dovedla k dokonalosti. 

- Mochi rýžové koláčky se staly nutností a i sensei po nich mlaskal a říkal že sou dokonalé :). Tohle implikuje že sem se stala častým a nadšeným kupujícím v Koishi. 

- Lezla jsem jeskyněmi a byla mokrá od hlavy až k patě (plavali jsme) a od bahna od hlavy až k patě (plazili jsme se).

- Užívala si koncert Lindsey Stirling a málem si vykroutila krk. Taky jsem skvěle potrénovala stání na špičkách. Hotová baletka. Taky jsem byla na koncertu Redla uplnou náhodou a moc si to užila. 

- Přečetla jsem hromady knih a prožila hromady šifrovaček a úžasných dní s lidmi které miluji. 

Díky Luci, Jani, Verouši, Mami, Lindo, Honzo, Moutes, Peťo, Chuane, Zbyňku, Peťo Z., Ondro, Tony, Vosle, Máni, Kulihrášku, Mládě, Majko, Vlku, Peťo, Grygy, Ájo, Fuitíku, Čepko, Aleši, Radku, Kořeni, Kájo, Béďo, Patriku, Marki, Jindro, Tome, Jani, Vláďo, Honzo, Honzo, Honzo, Honzo, Peťo, Peťo, Peťo, Pavlíku, Hani, Lukáši, Vašku, Miku, Martine, Jirko a MOŘI dalších z tábora, soustřeďek, akcí... 

Díky lidi. 

A jaké jsou plány na 2015? 

- Jet do Japonska a měsíc a půl
- ubytovat coutchsurfera
- Dál pracovat na Kabrňácích
- Více myslet na rodinu a jezdit domů
- Zlepšit svou japonštinu
- Chodit častěji do Aikida
- Vybrat si dobrou bakalářku
- Naučit se mnoho nových věcí a rozšířit si obzory
- Více věřit sama sobě i svým schopnostem
















1 komentář:

  1. To byl krásný článek a taky krásný rok!

    Taky ti moc děkuju za všechno,
    Verča :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)