středa 16. září 2015

SEPTEMBER'S LITTLE TREASURES

Mám úžasné štěstí. Narodila jsem se v Září, v měsíci, kdy začíná být trochu vlezle zima, pochmurno, listí pomaloučku, polehoučku začíná měnit barvy a člověku je krásně. Může začít chodit zabalený od hlavy až k patě v měkkých šálách a svetrech a lidi si už nebudou tolik klepat na čela (stále jsem si nezvykla jak je v Čr chladno. Oproti Tokyu, tamnímu vedru a vzdušné vlhkosti levelu tropický skleník...)

Podle mne nejlepší měsíc v roce. A ne, není to tím, že dostávám kupu dárků, nebo pařím do rána a zpívám si nanana (to ale dělávám, to je fakt). Je to tím, že vídám celou mou rozvětvenou rodinu a přátele.

Taky si dopřávám o trochu víc malých drobností, než v jiných měsících. Letos jsem si pořídila mlýnek na kávová zrnka. Ve starožitnictví na mne přímo volal svou žluto-červenou, zářivou barvou. Pán mi tvrdil, že nefunguje, ale i tak jsem ho brala. A? Zázrakem funguje... 


Taky se rok s rokem sešel a já si koupila dámský časopis. Ano já. Tlustý časopis na křídovém papíře! plný fotek, barev a čiré rozmařilosti. Dokonalost pro potěchu marnivé ženské duše.



Nakonec k podzimu patří hřejivá vlna, veselé teplé barvy a kapka ztřeštěnosti (Jak jinak by se člověk odhodlal skákat do kaluží?). Proto jsem začala pracovat na mém novém utajovaném projektu plnm bambulí... Uvidíme co z toho vznikne. 

Vítej podzime!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :)